Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Implementace BIM do podniku malého rozsahu v ČR
Helvínová, Veronika ; Pospíšilová,, Barbora (oponent) ; Vítková, Eva (vedoucí práce)
Tématem a cílem práce je definování charakteristik BIM, výhody a překážky implementace BIM a vývoj BIM situace v ČR. Vzhledem k nově vznikající situaci možnosti veřejných zakázek zadávaných pomocí metod BIM je analyzována současná situace ve vybraných krajích. Zároveň jsou zkoumány současné výhody a překážky implementace BIM v podnicích. Na základě teoretického podkladu a šetření pomocí dotazníku je sestaveno možné schéma postupu při implementaci BIM do podniku malého rozsahu.
Implementace BIM do podniku malého rozsahu v ČR
Helvínová, Veronika ; Pospíšilová,, Barbora (oponent) ; Vítková, Eva (vedoucí práce)
Tématem a cílem práce je definování charakteristik BIM, výhody a překážky implementace BIM a vývoj BIM situace v ČR. Vzhledem k nově vznikající situaci možnosti veřejných zakázek zadávaných pomocí metod BIM je analyzována současná situace ve vybraných krajích. Zároveň jsou zkoumány současné výhody a překážky implementace BIM v podnicích. Na základě teoretického podkladu a šetření pomocí dotazníku je sestaveno možné schéma postupu při implementaci BIM do podniku malého rozsahu.
Marketing management ve vybraném hotelu
ŠALKOVÁ, Markéta
Tato práce obsahuje analýzu tržních podmínek a vnitřního prostředí hotelu Šumava ve Vyšším Brodě a návrh na zlepšení marketing managementu. Jedná se o zavedený hotel v atraktivní lokalitě v blízkosti hranic s Rakouskem a Lipenské přehrady. V teoretické části jsou zkoumány analytické nástroje, mezi které patří analýza situace a další podřazené analýzy, SWOT analýza, a metoda SERVQUAL. Práce ověřuje dvě hypotézy, že "Řízení hotelu o dané kapacitě nebude koncepční, ale nahodilé, a že hotel o dané kapacitě nebude sledovat vývoj trhu a dostatečně potřeby klientů." Ani jedna z těchto hypotéz se nepotvrdila. Návrh učiněný na základě provedené analýzy obsahuje z hlediska marketingové strategie změny v oblasti produktu, marketingové komunikace, distribuce a větší zaměření se na atraktivní cílový segment, což vyžaduje další a profesionálnější personální podporu. Kromě toho jsou předmětem návrhu i změny v oblasti finančního řízení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.